Karol Król, HomeProject
A  |  A  |  Reset Zoom
line
Turyzm/Tourism
PDF
print
Domena internetowa w promocji gospodarstw agroturystycznych
An internet domain in promoting agrotouristic farms
Turyzm/Tourism, 27(1), 25-31 (ISSN 0867-5856)
DOI: 10.18778/0867-5856.27.1.03
Gruyter Open (English version of articles)
Autorzy: Karol Król
Celem autora artykułu była analiza adresów internetowych gospodarstw agroturystycznych pod kątem ich rodzaju oraz potencjału – informacyjnego i marketingowego. Badania wykonano w zbiorze 1121 witryn internetowych. Analizie poddano nazwy domenowe (nazwy główne) oraz rozszerzenia domen pod kątem ich rodzaju, z jednoczesnym oznaczeniem subdomen. Dokonano także podziału domen na płatne i bezpłatne. W konkluzji wykazano, że właściciele gospodarstw agroturystycznych najczęściej posługują się domenami krajowymi. Rzadziej wybierają adresy w domenach funkcjonalnych, regionalnych i europejskiej. Ponadto relatywnie rzadko posługują się adresami utworzonymi w serwisach bezpłatnych. Zamiast nich wybierają bezpłatne subdomeny, często utworzone w domenie dostawcy hostingu, portalu regionalnego (informacyjnego) lub innego... [more]

Cytuj (APA): Król, K. (2017). Domena internetowa w promocji gospodarstw agroturystycznych. Turyzm/Tourism, 27(1), 25-31.

line